Aantal berichten : 117 Registration date : 07-08-08
Character sheet Ras: (Nimphea) Geesteswezen Partner: - Leeftijd: Onbekend
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 2:54 pm
"Dankje.." Alyvolta keek even verbaasd naar de wolkjes, en prikte er droog kijkend in. Ze keek nu weer naar Pit, en glimlachte stralend. "Alyvolta.. MAar geesten mogen me Aly noemen.." Zei ze glimlachend.
Pit
Aantal berichten : 49 Registration date : 08-08-08
Character sheet Ras: Geestewezen Partner: - Leeftijd: Onbekend
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 2:56 pm
'Zo Aly...al lang hier in Narnia?' vroeg Pit, gewoon om maar even lekker te kletsen. 'Ik ben er sinds gisteren weer...eindelijk weer in de stervelijke wereld. De Hemel is leuk, maar dit is toch veel leuker!'
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 2:58 pm
"Ik kom van de Zeven Eilanden. Ik ben hier niet vaak.." Zei Aly twijfelachtig. Haar oren draaiden naar achteren, en ze tuitte haar lippen achterdochtig.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:01 pm
'Eh...oké...laat dat tuiten maar' zei Pit, terwijl hij raar naar Aly keek. 'De zeven eilanden hè...ken ik niet. Maarjah, ben ik ook nog maar net.'
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:04 pm
"Luchtgeesten zijn wel vaker licht in het hoofd.." Zei Alyvolta trots. Ze kon luchtwezens niet altijd even goed uitstaan, hoe hard ze het ook probeerde.. Ze ging op een grote steen bij het water zitten, en veegde de wolkjes weg.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:07 pm
'Jah...gek hè?' vroeg Pit, terwijl hij lachte. 'Tjah..we zijn nou een maar luchtig...' en hij lag in de deuk. 'Hahaha, sorry...ffkes weer serieus dan maar.' zei hij ineens weer serieus en hij dook het water in. 'Heerlijk...dat water.' en hij liet er wind in draaien, zodat er een draaikolkje onstond.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:08 pm
"Ja weet ik.." Alyvolta stak een hand tot aan haar pols het water in, en er begonnen algen in te groeien.. "Dit is beter vindt ik.." Zei ze ondeugend.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:10 pm
'Ieeuw!' Pit verdween uit het water en verscheen achter Aly. 'Boe!' en hij duwde haar lachend het water in. 'Als je het zo fijn vind...vind je dit vast niet erg.' lachte hij.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:11 pm
Aly's haar dreef als groene slierten op het water, en ze keek met een felle blik naar Pit. "Nee hoor.." Sistte ze, waarna ze onderdook in het water.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:13 pm
'Oh...dat klonk niet goed.' Pit vloog vlak boven het water en keek of hij Alyvolta kon zien, maar die algen maakte dat onmogelijk.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:16 pm
Alyvolta kroop als een groende vlek uit het water, ergens in het algengedeelte. Ze stond achter Pit en legde een hand op zijn rug. "boe." Zei duwde hem het water in, recht de algen in.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:18 pm
'AAAHBlub!' Pit zat in de Algen. 'Getsie!' riep hij toen hij er weer uit kwam. Hij leek net een Moerasmonster. Hij liep uit het water en keek droog naar Alyvolta.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:22 pm
Alyvolta maakte nonchalant gebaar met haar hand. "Ik ben maar een vrouw, ik kan me niet verdedigen." Zei ze, waarna ze verleidelijk grijnsde.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:27 pm
'Dat wil ik wel eens zien.' Pit grijnsde terug. Hij draaide rond, waardoor de drogende algen alle kanten opvlogen en hij was weer schoon. Pit vloog op Alyvolta af en tilde haar op de lucht in.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:29 pm
Alyvolta voelde zijn hand op haar billen en gilde. "Verrekte luchtgeest, alat me los!" Gilde ze.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:31 pm
'Oké...als je dat wilt.' en Pit liet d'r los, terwijl ze op 50 meter hoogte zaten.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:33 pm
"Okee okee, hou me dan amar vast!" Gilde Alyvolta, en ze wurmde haar armen en benen om Pit heen, zodat ze niet zou vallen.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:34 pm
Pit glimlachte en hield haar weer vast. Hij landde en liet haar weer los.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:35 pm
"D-dankje.." Alyvolta ging met haar knieën opgetrokken op de grond zitten, en bleef daar rillend zitten. "Ik haat de lucht.."
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:36 pm
'Owh...' en Pit krabde achter zijn oren. 'Eh...sorry dan.' en hij ging zitten in de kleermaker's zit.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:39 pm
"N-n-niet erg.." Zei Aly, alleen was het niet erg overtuigend. Ze gleed weer het water in, en bleef daar met gesloten ogen zitten. Haar huid was doorschijnend bleek geworden, en haar haar onaards groen. Ze legde haar menselijke vermomming af, en voelde aan haar huid, die zijdezacht werd, n haar haar dat glad en groen was geworden, écht groen, en niet het doffe bruingroene goedje wat het eerder was, in menselijke vorm.,.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:42 pm
Pit stond weer op en merkte dat ie het verpruts had. 'Nou euhm...dan ga ik maar weer...nogmaals sorry.' Pit spreidde zijn vleugels, maar wachtte nog even.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:45 pm
"Nee, blijf maar." Aly opende snel haar ogen en keek verlangend naar Pit. "Ik heb graag gezelschap." Ze boog haar nek iets naar voren, zodat haar haar voor haar gezicht viel. Ze draaide met haar hand rondjes in het water, en bleef ziten. Ze rilde niet meer, het water was warmer dan de lucht op het moment..
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:48 pm
Pit hoorde wat Aly zei, maar toch vloog hij de lucht in. Hij verdween even uit zicht.
Maar dan ineens klonk er: 'BOMMETJE!' en Pit liet zich vallen in het water. Het water spetterde alle kanten op en Pit zat weer onder de alg. 'Sorry...ik kon het niet laten.' en Pit zwom naar Alyvolta toe. Hij plukte wat Alg van haar gezicht af en gooide die weg.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 3:49 pm
"Ik was even vergeten waarom ik luchtgeesten ook alweer niet mocht." Zei Aly beteuterd, maar ze glimlachte wel. "Fijn dat je bij me blijft." Zei ze, en ze wierp haar blik even op Kablu. "Want aa hem heb ik op het moment niet zoveel "