Kablu keek of er niemand aan kwam, en trippelde naar de rivier en stak zijn tong in het water. Hij had dorst en begon te drinken.
Alyvolta
Aantal berichten : 117 Registration date : 07-08-08
Character sheet Ras: (Nimphea) Geesteswezen Partner: - Leeftijd: Onbekend
Onderwerp: Re: Drinken vr aug 08, 2008 2:12 pm
Ergens bij het water zat ook Alyvolta met haar benen in het water hangend. Ze keek naar Kablu, en riep iets, waarna ze zwaaide. "Kun jij spreken?!" Riep ze anar de kleine panda toe.
Kablu
Aantal berichten : 11 Registration date : 08-08-08
Kablu keek haar droog aan, hij liep naar een boom, waaronder hij zich oprolde. Hij probeerde te gaan slapen.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken vr aug 08, 2008 2:30 pm
Alyvolta keek naar de panda, en fronsde. Ze liep verder door het water, en kwam er uit, waarna ze tegen de voet van de boom ging zitten. Ze kon goed klimmen, maar bleef uit de boom..
Kablu
Sarka kwam voorbij, zijn voet dreunde over de grond, hij nam met zijn handen 1 liter water uit de rivier en dronk het op, zijn bijl was vrij groot, ongeveer zolang als een python.
Pit
Aantal berichten : 49 Registration date : 08-08-08
Character sheet Ras: Geestewezen Partner: - Leeftijd: Onbekend
Onderwerp: Re: Drinken vr aug 08, 2008 7:03 pm
De wind waaide wat harde. Er kwam een klein windhoosje en deze vervormde tot een persoon. 'Ah! Eindelijk weer een lichaam...soort van dan.' zei het en het vloog de lucht in. 'Eindelijk weer in de sterfelijke wereld!' Het maakte wat rondjes rond de reus en ging daarna rond de Kleine Rode Panda en het vrouwlijke wezen.
Kablu
Kablu gaapte, en rekte zich uit. ''Hey, kunnen mensen tegenwoordig vliegen?'' vroeg de kleine Panda bewonderig. Hij likte zijn pootje, en maakte zijn kop schoon.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken vr aug 08, 2008 7:20 pm
'Dode mensen wel jah!' lachte Pit en hij zoefde rond de bomen. 'Heerlijk als je weer vrij bent!' Hij verdween even weer en verscheen weer achter de reus. 'Leuke club hier...een Reus en een dwerg...en een ander geestje!' Pit vloog naar Alyvolta. 'Zo en jou naam is?' vroeg hij.
Kablu
Kablu sprong in de lucht van schrik ''Wah'' piepte hij. Grinnkend keek hij naar Pit. Hij klom Zo snel hij kon, op Pit zijn schouder, en duwde zijn hoofdband af.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken vr aug 08, 2008 10:16 pm
'Hey! Das mijn laurierkrans!' Pit vloog naar beneden, terwijl Kablu er nog op zat en ving zijn Laurierkrans net op. 'Pas maar op jij!' en Pit verdween ineens waardoor Kablu in de lucht zat.
Kablu
Kablu viel op de grond, zijn poten braken zijn val. De zon verging achter de bergen, en Kablu zocht weer een plaats om te gaan slapen.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken vr aug 08, 2008 10:28 pm
'De zon gaat onder...dat betekend tijd voor een slaapplaats, in deze wereld dan...' zei Pit, hij was inmiddels al weer tevoorschijn gekomen. 'Eens kijken. Dit wolkje lijkt mij wel geschikt.' Pit ging liggen op het wolkje en deed zijn oogjes dicht, maar ging niet slapen.
Kablu
Kablu klom in een boom, en rolde zich op. Hij sloot zijn ogen en ging slapen. Het begon zachtjes te regenen, maar dat had Kablu niet door. Als hij slaapt krijg je hem vrij moeilijk wakker.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken vr aug 08, 2008 10:44 pm
Pit had evenals geen last van de regen. Hij lag op het wolkje en niet eronder. Na nog even te hebben geneuriëd, viel hij in slaap.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 2:35 pm
Alyvolta was al ingedommeld met open ogen, maar was nu weer wakker. Ze keek verrast op naar Pit, en bedekte zichzelf snel. "Eeuh, ook hallo, mijn heer." Zei ze nerveus glimlachend.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 2:44 pm
'Ach joh, je hoeft je niet te schamen voor je lichaam hoor.' zei Pit lachend. 'Ooh en laat dat mijn heer ook maar...noem me maar Pit.' en Pit verdween weer. Achter Kablu verscheen hij weer en zei: 'Wakker worden slaapmuts!'
Alyvolta
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 2:48 pm
"Nuja, ik ben náákt!" Zei Alyvolta beledigd. Ze veegde wat blaadjes van de boom op vanaf de grond, en deze waaiden om het lichaam van Alyvolta heen. "Ik ben het niet gewend dat mensen naar me staren.." Zei ze.
Pit
Onderwerp: Re: Drinken za aug 09, 2008 2:52 pm
'Mensen misschien niet...maar andere geesten wel?' vroeg Pit lachend. Hij liet wat wolkjes naar Alyvolta toe gaan en plaatste deze voor haar edele delen. 'Achjah, maar wat was jou naam ook alweer?'