Narnia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Narnia

Het Rijk van Narnia

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Wandelen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Oreius

Oreius

Man Aantal berichten : 22
Registration date : 05-08-08

Character sheet
Ras: Centaur
Partner: -
Leeftijd: Onbekend

Wandelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen   Wandelen - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 05, 2008 1:02 pm

"Zoals jij wenst.." Oreius glimlachte betoverend vriendelijk tegen de feniks, en keek naar de twee hyperactieve dassen die om de benen van de eenhoorn heen dansten. Hij boog, pakte ze bij hun nekvel, en draafde het woud in. "Tot traks Sire!" RIep hij snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyr
Gestorven
Zephyr

Man Aantal berichten : 55

Character sheet
Ras: Griffioen
Leeftijd: Redelijk jong, excate leeftijd is onbekend

BerichtOnderwerp: Re: Wandelen   Wandelen - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 05, 2008 5:56 pm

Zephyr vloog over het woud en zocht ondertussen met zijn arendogen naar een centaur. Als gauw zag hij er een tussen de bomen door draven. 'Halt!' riep Zephyr en hij dook naar beneden tussen de bomen door. 'Beste Centaur, bent u Oreius?' vroeg Zephyr aan hem.
Oreius

Oreius

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Wandelen   Wandelen - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 05, 2008 6:02 pm

Oreuis keek twijfelachtig naar de griffioen, met zijn hand op het gevest van zijn zwaard. "Ik ben Oreius, zoon van Orion. Wie ben jij, en wat wil je van me?"
Zephyr
Gestorven
Zephyr

Man Aantal berichten : 55

Character sheet
Ras: Griffioen
Leeftijd: Redelijk jong, excate leeftijd is onbekend

BerichtOnderwerp: Re: Wandelen   Wandelen - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 05, 2008 6:05 pm

'Ik ben gestuurd door Koning Aslan. Hij wou u dringend spreken. Hij is bij de Stenen Tafel.' zei Zephyr. 'Ik moet nu verder, ik moet de westelijk grens in de gaten houden.' en Zephyr vloog weer op. 'Tot weerziens!' riep ie nog snel en verdween achter de boomtoppen.
Oreius

Oreius

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Wandelen   Wandelen - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 05, 2008 6:08 pm

"Van hetzelfde!" Riep Oreius hem na. Hij keek naar de horizon, waar de stenen tafel zich bevondt... Hij knikte, en galoppeerde er in volle snelheid naartoe...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wandelen   Wandelen - Pagina 2 Icon_minitime

Wandelen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wandelen over de velden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum