Oreius liep traag door het Oosterwoud. Hij zag nog de torentjes van Cair Paravel in het Noorden naar de lucht priemen, en hij plukte een bloem. Hij rook eraan, en nam een hap. "Lekker." Zei hij droogjes.
Queen
Aantal berichten : 41 Registration date : 05-08-08
Queen daalde en stond met haar poten op de grond ze keek naar Oreius en keek redelijk vriendelijk uit haar ogen Hallo onbekende landbewoner sprak ze in gedachten
Oreius
Aantal berichten : 22 Registration date : 05-08-08
De grote wereld in het oneindig van familie en vrienden is overspoeld door water met overvloed. We zijn uit elkaar gegaan en zoekend naar een nieuw thuis ze keek ze Centaur aan en ging zitten
Oreius
Ja de feniksen van ver zijn gemeen en dode de meeste wezens in een klap zonder genade elke plek naar eem begraafplaats gemaakt stil , alleen , en kill de zon verdween en alleen wij als Feniksen waren in het gebied een soort lot ze keek de centaur aan
Oreius
ik was zoals hen nog steeds kun je zeggen maar dat ligt aan je omgeving, als ik warm word ontvangen ben ik een warm wezen word je ontvangen met kogels, pijlen en beilen word je kill en dodelijk het is een lot zoals ik al zij maar wat ben jij? en hoe heet je?
Oreius
"Ik ben een Centaur.. Ik heet Oreius, ik woon hier al sinds ik geboren ben.." Zei hij tegen de vlammende vogel.. "Ik verwacht dat je uit het Zuiden komt..?" Vroeg Oreius nieuwsgierig.
Queen
Oreius volgde haar blik. "Er leven veel dieren hier. Feniksen ook, alhoewel je die meer zal vinden op de grote vlakten..." Hij keek nog eens rond. "Mijn familie woont hier. Ooms en tantes, nichtjes en neefjes, gene broers of zussen, dat is dan wel weer jammer.. Er wonen veel sprkeende dieren, en faunen.. Maar de Satyrs, Zwijnotaurussen en Minotaurussen hebben zich al in geen tien jaar laten zien..." Zei Oreius droevig.
Koning Peter de Grote Admin
Aantal berichten : 46 Registration date : 04-08-08
Queen keek naar de jongen op zn eekhoorn die wezens mocht ze over het algemeen niet mensen waren haar vijanden zo is haar dat geleert hallo zij ze kort en trok haar vleugels meer open
Oreius
"Ik vergezel u wel even mijn Heer." Zei Oreius onderdanig, en vriendelijk. Hij stapte naast de eenhoorn van de koning, en wenkte Queen. "Gaat u mee, edele vogel?"
Queen
Nee dankje wel Oreius ik blijf even , hangen.. ze ze rustig en knikte naar Oreius ze trok naar vleugels uit en in 2 grote harde vlagen was ze hoog in de lucht
Koning Peter de Grote Admin
Aantal berichten : 46 Registration date : 04-08-08