Wandelen over de velden
Auteur Bericht Aylana
Aantal berichten : 6Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Mens Partner : nee Leeftijd : 19 Onderwerp: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 12:56 pm Aylana liep over de velden. Ze keek naar de lucht. En daarna omzich heen. Er was niks te zien. Ze ging op een rots zitten.
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Queen
Aantal berichten : 41Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Feniks Partner : / Leeftijd : eindeloos Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 1:06 pm Queen vloog langs Aylana ze had der nog niet gezien ze spuwde een grote vlam vuur
Aylana
Aantal berichten : 6Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Mens Partner : nee Leeftijd : 19 Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 1:07 pm Aylana schrok. En viel achterover van de rots af.
Queen
Aantal berichten : 41Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Feniks Partner : / Leeftijd : eindeloos Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 1:11 pm Queen keek om ze zag Aylana geen mens.. dacht ze bij zichzelf ze vloog op Aylana af en keek der aan Gaat het? vroeg ze rustig en ging staan op de grond haar grote vleugels gingen plat langs haar lichaam
Aylana
Aantal berichten : 6Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Mens Partner : nee Leeftijd : 19 Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 1:12 pm ''ja het gaat'' zei ze en maakte een buiging voor de Feniks.
Queen
Aantal berichten : 41Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Feniks Partner : / Leeftijd : eindeloos Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 1:20 pm [ááá je spring van elf naar mens] wat ben jij? het wezen leek op een elf maar ook op een mens ze keek der wazig aan
Aslan Admin
Aantal berichten : 25Leeftijd : 30Registration date : 04-08-08Character sheet Ras : Sprekende Leeuw Partner : - Leeftijd : Leeftijdloos Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 1:20 pm (heb ik even verandert, omdat er geen elven zijn in Narnia
)
Aylana
Aantal berichten : 6Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Mens Partner : nee Leeftijd : 19 Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 1:23 pm (ik kan geen elf zijn want die zijn niet in narnia zoals Aslan al zij) ''ik ben een mens maar wees gerust ik doe je niks'' zei ze.
Queen
Aantal berichten : 41Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Feniks Partner : / Leeftijd : eindeloos Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 1:25 pm [okej xD] gelukkig.. hoe heet u? Queen keek der aan
Aylana
Aantal berichten : 6Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Mens Partner : nee Leeftijd : 19 Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 1:55 pm ''ik heet Aylana en hoe heet u?'' vroeg ze vriendelijk.
Queen
Aantal berichten : 41Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Feniks Partner : / Leeftijd : eindeloos Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 2:04 pm zeg maar Je en mijn naam is Queen der vlammen waren koud en ze was rustig ze keek nogsteeds Aylana aan
Aylana
Aantal berichten : 6Registration date : 05-08-08Character sheet Ras : Mens Partner : nee Leeftijd : 19 Onderwerp: Re: Wandelen over de velden di aug 05, 2008 2:17 pm ''oke aangenaam'' zei ze en knikte vriendelijk.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Wandelen over de velden
Wandelen over de velden