Aantal berichten : 117 Registration date : 07-08-08
Character sheet Ras: (Nimphea) Geesteswezen Partner: - Leeftijd: Onbekend
Onderwerp: Re: Thuis ma aug 11, 2008 5:09 pm
"de witte heks... Ze dompelde Narnia onder in een 100-jaar durende winter, in de Tweede Era.." Zei Aly bangig. "De Uilen volgden haar, de meesten althans.."
Snakaļa Exclusive Account
Aantal berichten : 41 Registration date : 07-08-08
''Dus moeten we bang zijn voor een uil? Omdat één of andere muts, met een toverstaf kan spelen?'' Snakaļa begreep er helemaal niets van. Zijn gele ogen keken haar vaag aan. ''Dat beest kan hooguit informatie doorspelen. Wat maakt haar het uit dat wij in de Rivier wonen?''
Alyvolta
Onderwerp: Re: Thuis ma aug 11, 2008 5:14 pm
"Jadis is dood.. Maar haar rkachten reiken ver, nu nog steeds.." Aly keek naar Snakaļa, en klom tussne haar ledematen, zodat ze omwikkeld werd door de slang.. "Ik blijf liever zo zittten..." Zei ze bangig.. Ze rilde, en het weer werd nóg donkerder..
''Tot hier? Wat kan die uil ons hooguit maken dan.'' Snakaļa begreep het nu helemaal niet meer.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Thuis ma aug 11, 2008 8:01 pm
"Ik ben een bosgeest Snakaļa, een Nimphae.. Jadis vervolgde ons, omdat wij tekenen van Leven zijn.. Van Lente en Zomer, daarom vervolgde ze ons.. Tot de dood.. Uilen vertelden haar alles, evenals de bomen, die ze overhaalde om ons te verraden..."
Aly keek bang naar de uil. "Ik weet niet of de uilen er nog steeds zo over denken, maar ik vertrouw ze niet emer sinds de Eerste Era.."
''Voor elke boom duik je ook niet weg, als Jadis dood is, hoe wil dat ding jou nog vervolgen?'' Snakaļa begon het een beetje te snappen. De stroming van de rivier aaide over de Slang zijn schubben, een heerlijk gevoel.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Thuis ma aug 11, 2008 8:39 pm
"Bomen zijn mijn geestverwanten.. Van he weet ik dat ze Jadis niet meer volgen.. Uilen zijn van de lucht.. Van hen weet ik het niet.." Zei Aly, die iets kalmer werd..
''En jij weet zeker, dat ik niet sterker ben dan een dode vrouw? Laat staan, een spion van een dode vrouw. Hap, slik, weg.'' De Gele ogen van Snakaļa staarden door het water, naar de uil.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Thuis ma aug 11, 2008 9:00 pm
"Jadis' kwade magie is gevaarlijk..." Aly klampte zich vast aan Snakaļa, en ze legde ahar hoofd op haar schubbige rug.. "Het is gevaarlijk.." Ze bleef me open ogen in de wereld staren, maar Aly sliep half, in een vreemde roes..
Snakaļa liet het maar zo, ze zwom wat dieper. Opzoek naar voedsel voor Alyvolta en haar. ''Hoe zij je ookal weer dat je naam was?'' vroeg de Slang verlegen.
(Danku )
Laatst aangepast door Snakaļa op ma aug 11, 2008 10:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Alyvolta
Onderwerp: Re: Thuis ma aug 11, 2008 9:50 pm
(Zeg ik dat je een wijf bent, doe jij het niet?! XD)
"Alyvolta." Aly glimlachte, en kwam steeds verder boven water.. Haar haar lag sluiks langs haar lixhaam, en toen ze op de kant zat begon ze eht weer goed te doen..