Aantal berichten : 16 Registration date : 05-08-08
Character sheet Ras: sprekende witte Tijger Partner: / Leeftijd: oneindig
Onderwerp: Re: Turen... di aug 05, 2008 1:33 pm
Nypore had geluistert en schudde der kop even ze keek even naar aslan en toen naar Zephyr
Zephyr Gestorven
Aantal berichten : 55 Registration date : 05-08-08
Character sheet Ras: Griffioen Partner: - Leeftijd: Redelijk jong, excate leeftijd is onbekend
Onderwerp: Re: Turen... di aug 05, 2008 1:34 pm
'Oh, ik heb me nog niet eens voorgesteld!' zei Zephyr ineens. 'Mijn naam is Zephyr, Zephyr de Witte.' zei Zephyr en hij boog met zijn vleugels gespreid. 'En uw naam is?' vroeg Zephyr aan de witte tijger.
Nypore
Onderwerp: Re: Turen... di aug 05, 2008 1:37 pm
Nypore deed der oren omhoog "Nypore" "aangenaam" zij ze vriendelijk en keek hem aan
Koning Peter de Grote Admin
Aantal berichten : 46 Registration date : 04-08-08
Peter kwam terug maar dan in zijn ridderlijke kleding en ging zitten naast de tijger en zei:"Mijn naam is Peter en de uwe?"
Zephyr Gestorven
Character sheet Ras: Griffioen Partner: - Leeftijd: Redelijk jong, excate leeftijd is onbekend
Onderwerp: Re: Turen... di aug 05, 2008 1:39 pm
'Aha, leuk je te ontmoeten.' en Zephyr lachte. Daarna wende hij zich weer tot Aslan en Peter. 'Zou ik dat gebied dan moeten controleren?' vroeg hij nog een keer. Hij sprong de lucht in en cirkelde wat rond vlak boven de Stenen Tafel.
Queen
Aantal berichten : 41 Registration date : 05-08-08
Queen keek naar binnen door een groot chalant raam ze gaf een grote kreisende toon naar Nypore ze kon niet door een raam op opening naar binnen ze was tegroot
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Turen... di aug 05, 2008 1:42 pm
[Raam? xD De Stenen tafel is op een heuvel toch? xD]
Nypore
Onderwerp: Re: Turen... di aug 05, 2008 1:44 pm
"Nypore Koning" "aangenaam" ze zat en had der borst vooruit
ze keek door het raam "Queen" ze glimlachtte en knikte naar Queen
[mevrouw op de laptop naast me denkt dat het een tafel is zoals bij Camelot ofsow]
Queen
Aantal berichten : 41 Registration date : 05-08-08
(De stenen tafel is een enorm grote steen waarop aslan werd vermoord en terug is opgestaan uit de dood)
Koning peter zei:"Aangenaam zuster Nypore."
"We beginnnen morgen aan de voorbereidingen Zephyr, de andere grifioenen hebben me gezegt over je naam."
Nypore
Onderwerp: Re: Turen... di aug 05, 2008 1:49 pm
"Dag.." zij ze zacht en liep weg richting Queen ze gaf een brul naar der
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Turen... di aug 05, 2008 1:48 pm
'Dan vlieg ik nu alvast die kant uit.' zei Zephyr, terwijl hij steeds hoger steeg. 'Als er wat gebeurt...zullen u en Aslan dat als eerste horen.' en Zephyr schoot er van door.
Aslan Admin
Aantal berichten : 25 Leeftijd : 30 Registration date : 04-08-08
Character sheet Ras: Sprekende Leeuw Partner: - Leeftijd: Leeftijdloos
Onderwerp: Re: Turen... di aug 05, 2008 5:06 pm
"Als je Oreius de Centaur nog tegen mocht komen, stuur hem dan naar mij toe!" Brulde Aslan de griffioen nog na. "En pas op voor de Telmarijnse bogen!"