Dainou liep door het bos. Er was een klein windje. Dainou kon daar wel van genieten. Af en toe stopte hij om iets te bekijken bv. bloemen of bomen. Opeens hoorde hij iemand....
Sarka
Aantal berichten : 12 Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 10:20 pm
Dainou keek naar de reus. "Wie is deze die voor mij staat?" Vroeg Dainou. Opeens hoorde hij gegiechel. En vroeg hij: "Wie is daar in de bomen?
Alyvolta
Aantal berichten : 117 Registration date : 07-08-08
Character sheet Ras: (Nimphea) Geesteswezen Partner: - Leeftijd: Onbekend
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 10:41 pm
"Niemand die jij kent.." De Nimphe sprong behendig naar een volgende tak, en keek naar beneden. Haar groene ogen glommen vrolijk, en ze giechelde nog eens.
Dainou
Aantal berichten : 10 Registration date : 08-08-08
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 11:10 pm
"Maar ben je wel iemand die ik ga kennen?" Vroeg Dianou die naar Alyvolta keek.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 11:11 pm
"Oee, jij bent goed." Alyvolta grijnsde, en gleed via een dunne tak verder de schaduwen uit. Ze lag naakt op de tak, en keek grijnslachend naar de centaur. "Jij bent de eerste centaur die ik heb gezien sinds honderd jaar.. De honderd jaar die ik heb doorgebracht op de Zeven Eilanden dus." Zei Alyvolta glimalchend. "Meteen al zo'n prachtexemplaar, ik heb geluk." Haar groene haar viel voor haar egzicht toen ze op de tak ging zitten.
Dainou
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 11:17 pm
"Aaah, toevallig kan ik dat ook over jouw zeggen. Alleen de honderd jaar kan ik hellaas niet hetzelfde zeggen. Maar hebben Nimphea's toevallig ook een naam? Of zijn het naamlozen wezens? Zelf heet ik namelijk Dainou." Zei Dainou met een glimlach. Die het altijd wel leuk vinden om iemand nieuw te ontmoeten zeker wanneer hij "weinig" over het ras wist.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 11:19 pm
"Ik heet Alyvolta.. Maar noem me maar Aly." Aly gleed verder de boom uit, en sprong lichtvoetig op de grond. ze glimlachte stralend naar Dainou (mooie ava btw :O ) en ze giechelde.
Dainou
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 11:26 pm
"Alyvolta herhaalde hij. Een mooie naam. En wat doe je vooral in deze bossen Aly?" Zei Dainou met een glimlach(tnx)
Alyvolta
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 11:28 pm
(Drn)
"Euhm.. Nuja, nu je het zegt.." Aly fronste. "Dat heb ik niet echt onthouden." Ze vlijdde zich neer op een steen, en pakte een krekel, die ze vliegensvlug in haar mond stak en opat. "Sorry. Kwade gewoonte." Giechelde ze beschaamd.
Dainou
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 11:38 pm
"Iedereen moet toch eten." Zei Dainou. "Ikzelf dwaal soms ook uren in de wouden zonder reden. Alleen dan niet zo behendig over de takken."
Alyvolta
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 11:40 pm
"Ik ben blij dat ik niet een half apard achter me aan hoef te slepen." Giechelde Aly vrolijk, waarna ze op Dainou klom. Ze ging op hem liggen. "Jij ligt lekker." Murmelde ze.
Dainou
Onderwerp: Re: Bos verkennen za aug 09, 2008 11:51 pm
"Dat half-paard is niet zo erg hoor." Zie Dainou die toen Aly op zich zag klommen. "Ik vond het toch leuker toen je daar zat toen kon ik je nog zien. En zie, zo een half paard komt van pas."
Kablu
Aantal berichten : 11 Registration date : 08-08-08
Onderwerp: Re: Bos verkennen zo aug 10, 2008 12:19 am
Kablu zat een Tor speels achterna, toen hij ineens in een schaduw stand. Hij keek op, en zag een groot wezen.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Bos verkennen zo aug 10, 2008 11:21 am
Alyvolta had Kablu gezien, en ging weer rechtop zitten op Dainou's rug. "Hallo Kablu." Zei ze vriendelijk glimlachend. Ze sprong vanaf Dainou's rug weer de bomen in, en na vijf minuten zat ze voor hem op een tak. "Zo beter Dainou?" Vroeg ze lachend.
Dainou
Onderwerp: Re: Bos verkennen ma aug 11, 2008 12:00 am
"Ja een stuk beter en hallo kleine panda." Zei Dainou.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Bos verkennen ma aug 11, 2008 12:07 am
"Mooi.." Aly glimalchte. Ze ergerde zich nu niet emer aan ahar naaktheid, en ging zoals haar verleidelijke zelf op de tak liggen, met één arm haar hoofd ondersteunend, zodat ze naar Dainou kon kijken..
Moonstone
Aantal berichten : 23 Registration date : 05-08-08
Onderwerp: Re: Bos verkennen ma aug 11, 2008 3:39 pm
''hallo'' zei hij en keek toen wantrouwend naar het andere wezen.
Alyvolta
Onderwerp: Re: Bos verkennen ma aug 11, 2008 3:44 pm
Aly merkte de blik niet op, en sprong op Moonstone's rug. Ze ging er languit op liggen, en haar lichaam gloeide lichtjes op in het schijnsel van de zon, die door de grijze lucht heenbrak boven het woud..Aly had wallen onder haar ogen, maar haar glimlach was nog altijd zo breed als normaal..
Ze zorgde ervoor dat Moonstone voor dainou stond, en ze keek hem giechelend aan. "Zie je, nu kan ik liggen én naar je kijken " Zei ze droogjes.
Moonstone
Aantal berichten : 23 Registration date : 05-08-08