Aantal berichten : 55 Registration date : 05-08-08
Character sheet Ras: Griffioen Partner: - Leeftijd: Redelijk jong, excate leeftijd is onbekend
Onderwerp: Cirkelen in de lucht. di aug 05, 2008 7:46 pm
Zephyr kwam aan bij de Telmar. 'Zo...op eerste gezicht is er nog niks te zien.' flusiterde hij tegen zichzelf. 'Ik ga lekker zweven ondertussen.' Zephyr cirkelde rond en zo af en toe maakte hij een achtje.
Zephyr Gestorven
Character sheet Ras: Griffioen Partner: - Leeftijd: Redelijk jong, excate leeftijd is onbekend
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. di aug 05, 2008 8:11 pm
Zephyr zag ineens een groep wezens bij elkaar beneden en met zijn arendsogen zag hij Peter zwaaien naar hem. Hij dook naar beneden.
Saint
Aantal berichten : 22 Registration date : 07-08-08
Character sheet Ras: Griffioen Partner: jammer genoeg niet Leeftijd: onbekend
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. do aug 07, 2008 11:26 am
Saint vloog boven hem en keek naar beneden
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. do aug 07, 2008 11:30 am
[Ik was eerlijk gezegd allang weg (A) Maar dat geeft niet...ik ben er nu weer xD]
Zephyr volgde de Telmar. Al gauw zag hij een andere griffioen. 'Gegroet soortgenoot!' riep Zephyr van verre.
Saint
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. do aug 07, 2008 11:47 am
"Dag onbekende" ze keek hem even scherp aan een witte griffioen.. dat zie je niet vaak dacht ze
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. do aug 07, 2008 11:48 am
'Om geen onbekende meer te zijn, zal ik me maar even voorstellen. Mijn naam is Zephyr, en jouwe is?' vroeg hij. Hij cirkelde wat rond de goudkleurige griffioen en bekeek haar een goed.
Saint
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. do aug 07, 2008 11:50 am
"Saint.." zij ze zacht maar kort "waar kom je vandaan?" ze keek hem aan en vloog in rechte lijnen z
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. do aug 07, 2008 11:53 am
'Uit Narnia, ben opgegroeid rond de Aslanberg. En jij?' Zephyr probeerde exact met Saint mee te vliegen. Af en toe vlieg hij rond Saint.
Saint
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. do aug 07, 2008 11:55 am
"De wilde landen in het hoge noorde" "de eeuwige winter" "daar heb ik altijd al geleeft eigenlijks" ze bleef hem aan kijken en raakte perongeluk met haar puntige vleugel de zijne aan
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. do aug 07, 2008 2:52 pm
'Oeps, mijn fout.' zei Zephyr en hij bloosde wat. 'De wilde landen hè? Das even wat anders dan de Aslanberg. Zijn daar veel griffioenen?' vroeg Zephyr. Rond de Aslanberg vond je namelijk maar weinig griffioenen en dit was de eerste in lange tijd die Zephyr weer zag.
Saint
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. do aug 07, 2008 5:56 pm
"geeft niet" zij ze zacht en keek hem aan "Er zijn niet erg veel griffioenen meer" "vroeger wel" "de heks nam vele in beslag en versteende hen" zij ze treurig
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. do aug 07, 2008 7:54 pm
'Ja, maar heb je dan niet gehoord dat Aslan ze weer heeft bevrijd en normaal gemaakt heeft? Zijn adem kan zij die versteend zijn weer normaal maken.' zei Zephyr. 'Maar ondanks dat, zijn er inderdaad minder Griffioenen.
Saint
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. vr aug 08, 2008 9:00 am
"Ja ik weet het van Aslan" "ik ben al een poos aan het reizen" ze keek hem even aan
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. vr aug 08, 2008 9:36 am
'Dus...al gehoord over de Telmandarijnen? Ze willen Narnia waarschijnlijk aanvallen..' zei Zephyr dom. 'Ik ga zo weer terug naar de schuilplek op te kijken of er iets gebeurd is.'
Saint
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. vr aug 08, 2008 9:38 am
"nee dat wist ik niet" "en heb jy misschien een feniks gezien zo groot als een draak?" ze keek hem vragend aan
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. vr aug 08, 2008 9:39 am
'Ooh god...die rare vogel?' vroeg Zephyr vragend...'Jah die was daar in de buurt.' zei hij.
Saint
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. vr aug 08, 2008 9:41 am
"ze is niet raar" "ze is een mooie en apparte vogel" "ik ben haar tegengekomen in myn reis" "ze houd alleen niet van onbekend" "en er heeft nog nooit iemand op haar rug gevlogen" "alleen een witte tijger die ze redde" "ik vind het mooi"
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. vr aug 08, 2008 9:45 am
'Achja...dat kan. Ik vlieg liever zelf.' lachte Zephyr. 'Zal ik je anders naar haar toe brengen?' vroeg Zpehyr toen.
Saint
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. vr aug 08, 2008 9:46 am
"graag" ze glimlachte en keek even naar beneden
Zephyr Gestorven
Onderwerp: Re: Cirkelen in de lucht. vr aug 08, 2008 4:54 pm
'Owké, dan moeten we.....ARGH!' Zephyr wordt doorboord door een pijl. Een Telmarijn stond onder hen en had geschoten met zijn boog. Zephyr viel naar beneden en plonste in de rivier.
De veren werden zwaar ne Zephyr kon niet zwemmen. 'Helpblugb...blubgg.' Zephyr kon niet langer boven blijven...zijn lichaam was te zwaar door het water. Hij zonk en verloor zijn bewust zijn...hij is verdronken.....
Sarka
Aantal berichten : 12 Registration date : 07-08-08